テニス選手にマイクを付けたら想像以上にカオスだったwww【海外で話題】

Tennis players with mic.
byu/Due-Philosophy-676 infunnyvideos

出典:Reddit

・全豪オープンのチャリティー試合でジョコビッチとサバレンカにマイクを装着した結果がやばい
・選手たちの素の声や笑い声がそのまま流れてくるのが新鮮すぎる
・緊張感ゼロのゆるい雰囲気なのに妙に面白くてクセになる映像

外国人さんの反応

1: 名無しの外国人さん
Djoker was the funniest here
2: 名無しの外国人さん
Yeah you cut the funny part and kept the reaction. Smh
3: 名無しの外国人さん
Sabalenka is fire though
4: 名無しの外国人さん
No matter how often I see this reposted , I laugh every time.
5: 名無しの外国人さん
Lol… I get tennis fans now.
6: 名無しの外国人さん
Hysterical tears
7: 名無しの外国人さん
They should have expected this when they gave the mics.
8: 名無しの外国人さん
Some things are better left unheard. 😂 😂😂
9: 名無しの外国人さん
This very old commercial is fits perfectly here 😄
10: 名無しの外国人さん
Imagine Szarapowa with mic
よかったらシェアしてね!
  • URLをコピーしました!
  • URLをコピーしました!

コメント

コメントする